Uddrag fra opgaven
KIM FUPZ´S FORTÆLLINGER Personkarakteristik Jeg) ”jeg” er en spøjs person som har gået på mange forskellige skoler. De forskellige skoler ”jeg” har gået på har givet ham en masse interessante oplevelser, fx den hvor han blev presset til at kysse en mærkelig pige, og endte med at kaste en stol på en person der grinte af det. ”Jeg” har haft mange problemer i livet, og hans mor har ikke lige frem hjulpet ham meget pga. sit alkoholmisbrug. ”Jeg” er endt på et opholdssted som 17 årig hvor han er gode venner med en der hedder Willy. Jeg elsker en speciel
Få fri adgang for at læse hele teksten og downloade ubegrænset.
Få fri adgang