Hej alle vi er en klasse der går på Bernstorffsminde efterskole. Vi vil arrangere et loppemarked som skal foregå den 20. december 2020. Min klasse og jeg vil gerne samle penge ind til en studietur til Tyskland, derfor har vi brug for hjælp. Vi opfordrer gerne til at i vil donere nogle ting til os, som vi kan sælge på vores loppemarked, det kan være i har nogle ting i ikke bruger, eller har flere af samme ting.
Vi vil også meget gerne opfodre jer til at komme til vores loppemarked den 20 december 2020. Hvis gerne vil donere ting til vores loppemarked, så skal i aflevere det på Bernstorffsminde efterskole som ligger på adressen Bernstorffsminde 4, 5600 Faaborg. Loppemarkedet foregår udenfor, så sorg for at have godt med tøj på. I har også mulighed for at deltage i nogle aktiviteter, som vi afholder i forbindelse med loppemarkedet. Der er mulighed for at spille fodbold oppe på vores kunsgræsbane, i skal helst medbringe fodboldstøvler. Der er også mulighed for at lege nogle lege, som fx. ståtrold, dåseskjul og alm. gemmeleg. Hvis man ikke er så meget til det aktive, er der også mulighed for at købe en kop kaffe eller en sodavand, som koster 10 kr. Der ville blive serveret brunkager og pebernødder, hvis man køber en sodavand eller en kop kaffe. loppemarkedet, forgår fra kl. 10.00 til 15.00. Vi vil gerne opfodre til at man benytter håndsprit, som står rundt omkring, så vi ikke er potentiel smittekilde. Husk at pengene går til et rigtig godt formål nemlig vores studietur, vi håber på at se så mange af jer som muligt, vejret skulle blive rigtig godt. I kan kontakte og på nummeret [TLF XX] eller på mail [EMAIL XX].
Det er gratis at oprette en konto