Vi har her på Skibelund valgt at lave et loppemarked, så vi kan indsamle nogle penge til vores studietur som går til Tyskland. Vi vil indsamle jeres ting i ikke skal bruge mere. der vil mandag den 22.03.21 være mulighed for at komme med sine gamle ting på skolen. Så bruger vi ugen på at forbedrede til loppemarkeder. fredag eftermiddag ville der være åbent hus, med masser af gode ting og sager. Der ville være mulighed for at købe kaffe, kage og en masse aktiviteter. Man er os meget velkommen til at komme og besøge skolen gå lidt rund og kigge og prøve en af de mange aktiviteter der ville komme. Vi ser frem til en god dag med hygge, god stemning og forhåbentligt en masse gode ting og sager.
Aktiviteter:
Der vil komme hoppeborg
Trampolin hop
Fodboldturnering
Cookie bagning
Det er gratis at oprette en konto