Sangen handler om en pige som er vild med den her fyr, men som har en kæreste. Hun prøver at fortælle drengen at hun elsker ham/ er vild med ham men har svært ved at få det sagt til ham.
Sangen beskriver hendes følelser til fyren, følelserne beskriver hendes længsel til at fyren skal være hos hende, og vælge hende i stedet for hende den anden. Det understøtter hun når hun fx synger: ”Det brænder inden i slår mig ihjel, du ikke er her. Når jeg burde være din kvinde, og hos mig du hører hjemme”
Det får hende til at virke en smule naiv, fordi hun ved at han har en kæreste, men hun tror stadig at det skal være dem for altid.
Det lyriske jeg i sangen er Medina selv, fordi vi hører hendes følelser igennem hele teksten.
Det er gratis at oprette en konto