Den 25.Maj 2020 var der en kæmpe CS-GO turnering, man kunne vinde en kæmpe præmie på 200.000 kroner, turnering blev afholdt i Odense rådhuse. Det er ikke små børn der skal dyste mod hinanden, det er professionelle mænd der skal dyste mod hinanden. Det første hold var fra Danmark og de andre var fra Tyskland
Publikum
Stemingen er meget god selvom de ikke er begyndt at spille, klokken er 14.00 og de begynder om en halv time, turnering er på er 6 runder og hvis man står lige, skal man spille en til runde. Der er 5 mintutter til at turnering begynder, folk er meget spændt på at se, hvem der vandt, der var også folk helt fra Tyskland. Salen var profyldt med mennesker, da det er en meget stor turnering i Danmark. Da spillerne kom ind i salen begyndte publikum at råbe og skrige og klappe, stemningen blev bedre da spillerne kom ind de er 6 spiller på hvert hold, og de har hvert især en rolle på holdet.
Det er gratis at oprette en konto