Hygge er en svær ting at definere, da det er en klar følelse som opstår, når man laver noget, man finder ”hyggeligt”, med nogle mennesker man har det rart med. Hygge kan være alt fra frokost i Dyrehaven med hele familien, til x-factor og slik på en fredag aften. Det er en individuel sag, men en ting er sikkert, i Danmark hygger vi på fulde drag.
Jeg forbinder personligt hygge med en varm og tryg følelse, en følelse som får mig til at føle mig hjemme. Derfor mener jeg, at hygge opstår i situationer med folk, jeg ser som mine nærmeste.
Nogle kan hygge sig alene, men ordet forbindes for det meste med et socialt samvær. Jeg forbinder bestemt hygge med familie og venner. Jeg elsker alt hvad der hedder hygge, og jeg forstår godt, at det er noget de beundrer og undrer sig over i udlandet, for det er ikke lige til at forklare, og det er en stor del af at være
Det er gratis at oprette en konto