Når man tænker på Kolding, tænker de fleste nok Koldinghus eller Kolding Storcenter, få tænker på alt den historie der er i Kolding. Det kan være historien om dengang den danske grænse lå helt oppe ved Kongeåen. Der er nok endnu færre der tænker på de mange uddannelsesveje man kan tage i Kolding og generelt de mange muligheder du har i byen.
Derudover er Kolding den hyggelige by. Det er nok en af de hyggeligste byer i Jylland, men man skal jo også tænke på at de andre byer ikke har de samme gamle bygninger, kanonkugler i vægge efter krigene, en helt masse historie og derudover et dejligt folk. Når man skal kåre Jyllands nye hovedstad, kan man jo også tænke på at kongefamilien har før i tiden haft fast bolig på Koldinghus inden det blev brændt 2 eller 3 gange.
Det er gratis at oprette en konto