Vi elsker at rejse, eller det gør jeg ihvertfald. Især til de varme lande. Sommerferien er højdepunktet på året. I min helt normale danske familie har vi altid camperet, vi har altid kørt på ferie og haft den helt store campingvogn bagpå. Men i 2018 skulle vi prøve noget nyt, vi besluttede os for at tage til Kroatien, dog stadig på en campingplads, men vi lejede en mobilhome. Det var fedt, det var så fedt at det er den ferie jeg husker mest fra i hele mit liv. Vi kørte til Kroatien, 5 mand i en Renault Scenic. Det var en lang tur, vi besluttede os så også for at køre ind på et hotel i München på vejen derned, vi havde været i München mange gange, så vi vidste hvilket hotel det skulle være, bare et helt normalt hotel, men vi havde været der mange gange før. Dagen var kommet, og vi skulle til at kører fra München og afsted mod Kroatien. Det tog 100 år efter min mening, vi kørte tidligt morgen, og kom frem sent aften, men det var det hele værd.
Det er gratis at oprette en konto