Uddrag fra opgaven
Hvad tror jeg på? At tro der en derude, som holder øje med dig, kan enten give sindsro eller myrekryb. At tro på noget overnaturligt, er noget mange gør. Jeg gør ikke lige så meget mere. Jeg troede på gud en gang, men det gør jeg ikke mere. Gud svigtede min tro, jeg bad til ham hver nat, i et år. Jeg bad Gud om at redde min morfar, jeg bad alle guderne om at redde ham. Han døde for 4 år siden. Gud eksisterer ikke i mit hoved, der eksisterer ikke nogen guder i mit hoved. Det kan godt
Få fri adgang for at læse hele teksten og downloade ubegrænset.
Få fri adgang