lokken er seks minutter i otte, og jeg har lige smidt mig på sofaen efter at have været på farten hele dagen. Jeg er helt færdig, jeg er virkelig træt af alle de her Corona restriktioner, det med at holde afstand og at have mundbind på hele tiden er bare totalt nederen. Jeg gider ikke mere, jeg vil bare tilbage til det normale. Jeg håber virkelig at det bliver et godt nytår 2021, jeg glæder mig så meget, for det kan ikke blive dårligere end 2020. Men selvom det har været et dårligt år på nogen punkter, så har det på samme tid også været et godt år. Man har oplevet mere af den danske natur, man har været sammen med sin familie mere end man ellers plejede, man har fået et stærkere bånd til nogen af sine venner som man har set udenfor selvfølgelig. Men det bedste jeg har haft under Corona her i 2020, er min dejlige kæreste [NAVN B]. Hun har virkelig gjort tingene meget nemmere i Corona-tiden. Hun har været der hele tiden, når man havde brug for hende. Og når ikke familien havde tid til en var [NAVN B] der for en.
Det er gratis at oprette en konto