Corona er en svær tid for mange mennesker især for mange af de unge går igennem. Jeg synes personligt selv at det er en lidt svær tid hvor jeg savner mine venner og at være fysiks i skole, hvor jeg kan se alle mine venner, lære og klassekammerater. Jeg savner fx at tage med mine venner ud at spise og hygge sig. Det jeg personligt selv savner ved at være i skole er at se alle mine klassekammerater og at være på skolen med vores lære. Og det med at lærerne er der i person så man nemmer, kan forstå hvad de siger og få hjælp. Jeg siger ikke at læerne er dårlige til at stå og fortælle dagens program eller hvordan man laver den opgave eller skriver en stil. Men at det kan være svære at forstå og at man får hjælp på en anden måde hvis der kommer en lære hen til en og forklare opgaven eller fortæller hvad man skal.
Det er gratis at oprette en konto