Det jeg har gået at tænkt meget over er at lave min egen virksomhed men ikke hvilken som helst virksomhed nemlig en virksomhed der kan gøre mig økonomisk uafhængig senere hen i mit liv har nu tænkt og set YouTube/flim/ og serier i mange år hvor jeg er blevet meget fanget af repressioner indenfor elektronik (fx som iPhones og Macbooks men også det med at renovere huset og leje dem ud til mennesker derfor vil jeg nu skive en blog om mine erfaringer og tanker omkring det man skal jo starte et sted så jeg starter med at købe en masse gamle iPhones til inden penge derefter vil jeg sælge dem og lave penge
I dag 2020/ Corona
Er lide kommet hjem fra skole sidder på mit værksted jeg er gået i gang med at få liv i en gammel iPhone 6s skærmen er ødelagt og batteriet holder ikke til en dags brug har ikke tal på mere hvor mange jeg har lavet og solgt videre men det mange så meget kan jeg sige det nogen gange giver det godt andre gange taber jeg penge men for det meste laver jeg penge på det og her snakker jeg ikke om millioner men mere et bare par 1000kr så har vi det på plads det har været svært at sælge iPhones her på det sidste da vi har corona i hele verden det gør det meget svært for mig at for dem solgt men i den sidste ende for jeg dem solgt over de sociale medier fx Facebook/ Instagram
Det er gratis at oprette en konto