Kære Ditte jeg har nu hørt dit dilemma på Mads og monopolet og ville nu give min mening omkring, hvad du skal stille op i den situation du er i nu. Da i var på lejrskole for nogle uger siden, dansede dig og din veninde lidt for vildt sammen, og din veninde faldt DSV ind i vandrehjemmets fladskærm og ned på gulvet, din veninden vente sig om og gav et panisk blik til dig, og sagde at du absolut ikke måtte sige det til nogen.
Erstatningen koster i alt 36.500kr, og fuld forståelse er der ingen der gider betale det, men hvis den skyldige ikke står frem, skal hele klassen betale det sammen. Der er nu i klassen virkelig dårlig stemning, og ikke særlig god karma. Før hen var de ellers en klasse med godt fælleskab og sammenhold. Der har det sidste stykke tid gået rygter om hvem det var der ødelagde det, og mange tyder på at det er Ditte der har gjort det, af forskellige årsager. Ditte ville selvfølgelig slet ikke betale det, nu når hun også ved hvem det var der ødelagde de ting på lejrskolen.
Det er gratis at oprette en konto