Nu er dagen kommet vi alle både har ventet på, glædet os til og frygtet. Jeg har selv glædet mig meget til den her dag, til at stå her og til at komme videre og vise mine erfaringer til resten af verdenen som jeg har fået her. I dag er det dagen hvor vi siger farvel til alle de 10 år, vi har haft sammen her på La Cours vej. Nogle af jer var med til sommerafslutning for 6 år siden, hvor vi som 3. klasses børn optrådte med sang og dans. Andre er kommet til senere og er faldet ind som om, de altid har gået her. Det er helt særligt for vores årgang. Vi har i 10 år været fastlåst under det vi kalder undervisningspligt. Så nu efter 10 laaaange år, hvor vi har været forunder forpligtet til blækregning og retstavning må vi nda håbe, at vi alle har lært noget af vores tid på skolen.
Det er gratis at oprette en konto