Louise er enebarn og 13 år gammel. Hun bor sammen med sine forældre i København hvor hun også er født. Louise går i 7. klasse og hader skole. Hun er lige flyttet til skolen og har været der i 1 måned. Indtil videre har hun ikke snakket med nogen fra sin nye skole, men hendes forældre bliver ved med at sige til hende, at det nok skal blive bedre.
Louise står midt på skolegården. Hun er alene, de andre fra klassen vil ikke snakke med hende. De spiller rundbold og ignorere Louise. Hun har ikke nogen at være sammen. Hun er ensom, og det bliver ikke bedre for hver dag der går. Hendes forældre er altid på arbejde, og kommer først hjem når hun er gået i seng. Det eneste hun har er hende selv. Til tider bliver det for hårdt for hende, og hun lægger sig til at græde. Louise føler sig ikke tilpas i sin klasse, men hun ville hellere ikke flytte igen, for hun har allerede flyttet 4 gange i dette skoleår. Desuden ville hendes forældre hellere ikke tillade det.
Det er gratis at oprette en konto