Alle prøver det, og det er en form for prøve. Det er spændende, skræmmende, nemt og hårdt på samme tid. Det jeg snakker om, er selvfølgelig teenagefasen. Det at være ung indebærer mange ting samt mange udfordringer. Der er utrolig mange spørgsmål om livet, som man kan stille sig selv. Er jeg god nok? Hvordan kigger andre på mig? Hvad bringer fremtiden? Hvad er meningen med livet overhovedet? Det er nogle af de spørgsmål, man som ung/teenager ofte reflekterer over. Tankerne kan køre rundt i hovedet, uden at man egentlig når frem til et svar. Hvordan skulle man også kunne besvare de mange spørgsmål? Sådan kan man spørge sig selv. På den måde er det egentlig åndssvagt at reflektere over ting, man som menneske, ikke selv er i stand til at besvare. Hvorfor ikke bare bruge tiden på at leve livet uden bekymringer og lade være med at stille spørgsmål omkring alle ting?
Det er gratis at oprette en konto