Tid er en meget stor del i alle vores hverdage, men hvad er tid overhovedet.
Alle har deres egne holdninger om hvad de mener om tid og man vil højst sandsynligt altid ende ud i en banalitet, hvis man prøver at definere det.
Men hvordan kan det være at den går så hurtigt i nogle tilfælde, men så afsindig langsomt i andre.
Vi alle kender den følelse af at man tror der er gået 5 minutter, men i virkeligheden er der gået 1 time eller 2. Den kommer i sammenhæng af at vi har haft det godt og har hygget os og derfor helt har glemt tiden.
Hvorimod jeg tror at vi normalt bliver alt for presset og tænker for meget på tid, at det begynder at gå alt for langsomt, hvor du alligevel ikke føler at du kan nå noget af det du alligevel havde tænkt dig og i stedet sidder du bare at venter.
Det er gratis at oprette en konto