Selfies er den nye generation. Kedelige bliver de ikke. Det er meget frit, levende og farligt.
Jeg hørte engang, at en mand døde af at tage en selfie med en haj, og ja det lyder skørt, men hvorfor dog gøre det, når man er i fare? Tja, det er nu ikke så smart. Ja det er farligt, for mange dør årligt af, at tage selfies. ’’Man kommer ikke ud og tager selfies vedmindre man bliver losset på bagbenet.’’
Glæden ved at tage selfies er der i hvert fald selvom mange ikke tænker over det. Lige meget hvor eller hvordan, men så længe man vender kameraet mod sig selv og tager et billede, så er det en selfie. Man skal være klar på at tage selfies og nogle gange går det meget langsomt; ja meget langsomt, men hvis man gerne vil have en bedre vinkel, så er det hyppigt at bruge ekstra meget tid. Selfies er vigtigt ifølge mig, men kun de rigtige mennesker der ved mest og med erfaringer, kan vejlede andre. Også lokationerne er en del af at tage selfies og man kan blive vejledet på vegne af, hvor henne man skal, og skal ikke tage selfies.
Det er gratis at oprette en konto