Jeg har valgt at skrive om advokat, da jeg gerne vil have information vedrørende jobbet og vil gerne finde ud af om det kan være et job for mig, da jeg altid har syntes det har været et meget interessant job. Jeg vil gerne vide mere om uddannelsesforløbet og studiet, og om det noget jeg ville have interesse i. Jobbet er også meget for folk rundt i omverdenen, til at klare sager, og hjælpe muligvis uskyldige personer ud af en dårlig situation, eller sørge for at skyldige mennesker får sin fortjente straf. Efter min mening er det også meget vigtigt at vi har folk der kender retssystemet ud og ind, og en som går op i det de laver og sætter sig ind i det. Jeg ved godt det bliver svært at få uddannelsen og meget svært, men jobbet indeholder mine bedste kompetencer, og derfor vælger jeg at skrive om dette job.
Det er gratis at oprette en konto