Reklamefilm ¨Tal ordenligt-Det koster ikke noget¨ er lavet af telefonselskabet. ¨Call me¨. ¨Call me¨ udgav reklamekampagnen ”Tal ordentligt” i 2015. Reklamen ¨Tal ordenligt-Det koster ikke noget¨ blev et stort hit, hos de danske seere. Hvor den kom ud på de sociale medier, fjernsynet og YouTube. Den fik opnået mange tusinder visninger.
Reklamens formål er, at man skal tale ordentligt til hinanden i skolen, pa? arbejdet og i hverdagen. Budskabet til denne ikke-kommercielle reklame er altså, at vi skal pakke den slemme tone bag hylden og finde den fornuftige tone frem igen.
¨Call Me¨ gør brug af ¨branding¨ da de selv opbygger en holdning om dem selv. Man kommer nemlig til at se på dem, som et selskab der går imod det grimme sprog. Derfor kan vi se at ¨Call Me¨ går ind for noget godt og støttende, og derved ønsker at gøre en forskel. Dette sætter selskabet i et bedre lys.
Det er gratis at oprette en konto