Jeg hedder hans og er 16 år gammel, jeg vil gerne arbejde hos jer i Bonbonland, fordi jeg selv har haft en masse gode oplevelser i jeres forlystelsespark, og det vil jeg gerne være med til at give andre. Det jeg kan bidrage med, hvis jeg bliver jeres nye ansatte, er at jeg er en meget åben person, og er god til at lytte og snakke med andre mennesker. Jeg er serviceminded og omstillingsparat, så jeg hele tiden er klar til at give vores gæster den bedst mulige tur. Jeg har nogle erfaringer med omkring mennesker, da jeg tidligere har været ansat til en festival, hvor mit job var at byde folk velkommen, og sikrer mig de fik en god behandling. På mit tidligere arbejde, har jeg også lært at håndtere forskellige mennesker, med forskellige ønsker og forventninger. Jeg er bosat i Næstved, så jeg har kort til arbejde, og mulighed for at møde ind til impulsive vagter, hvis I har brug for en ekstra medarbejder til hurtigt at møde ind. Jeg elsker at lære nye mennesker at kende, og har altid haft det godt med de mennesker der er omkring mig både kollegaer og besøgende. Jeg vil gerne arbejde i jeres entre og servicecenter da jeg er god til mennesker, og elsker at give folk et stort smil på læben. Jeg er god til at bevare roen og overblikket, så jeg stadig har styr på tingene selvom vi har meget travlt. Jeg vil gerne være en del af jeres førstehåndsindtryk til gæsterne, og sørger for de for en god oplevelse lige fra start af.
Det er gratis at oprette en konto