Uddrag fra opgaven
Al offentlig transport burde være gratis Burde al offentlig transport være gratis? Hvert år køre over 290 Mio mennesker med offentlig transport. de betaler enten for bilet, ungdomskort eller et rejsekort. Jeg har den holdning til det at danskeren bruger for mange penge på de forskellige offentlige transportmidler. De studerende der anvender ungdomskort, betaler omkring 400kr i måneden som hurtigt løber op på 4800kr i året for offentlig transport. Undersøgelser fra danskindustri.dk viser at mange undgår offentlig transport pga. de dyre priser på biletter og rejsekort. De søger derimod efter andre mugligheder som fks at tage bilen selv. Hvilket er
Få fri adgang for at læse hele teksten og downloade ubegrænset.
Få fri adgang