Har vi ret til at evaluere andre efter vores egne kriterier? Hvordan har en pige ret til at evaluere en anden pige. Det er et stort problem at løse. Dette kaldes “Den idealistiske ondskab”, hvor piger synes, de klarer sig godt, når det modsatte. Piger er generelt interesserede i deres kropsform eller hvad andre mennesker synes om dem osv. Faktisk afhænger dette også af drengene. Men dens virkning er større på piger.
Enhver har ret til at handle som man vil, selv spise normalt, og at alle forbliver spontane og ikke foregiver at behage andre. Piges samtaler er undertiden ynkelige, hvilket betyder, at mange piger kun taler om, hvordan xx opførte sig, og hvordan hendes opførsel var, men piger er meget dårlige til at finde positive adfærd, og det er selvfølgelig på grund af deres kærlighed til at vise, hvor perfekte de er i forhold til de andre. Jeg havde en meget kreativ veninde, der kunne lide alle. Hun var virkelig perfekt, men jeg var hendes eneste ven, og grunden er selvfølgelig, at hun ikke kunne lide andre. Hun var lidt fed, og selvfølgelig havde resten af pigerne fantastiske, velproportionerede kroppe, og først gik hun med dem, da de altid fortalte hende, hvad hun skulle gøre, da de var "i kontrol" over hendes liv. Selvfølgelig svarede hun på alle deres krav bare for at blive venner med dem. De syntes, at deres handlinger var en god ting, og hun skulle takke dem. Men hun var virkelig ked af det. De bad hende altid om at holde op med at spise, når hun var sulten, så hun kunne blive lidt tyndere. De troede, at de hjalp hende, men tværtimod var det smertefuldt nok for en person at være sammen med mennesker, der ikke kan lide den måde, personen er, men som ønsker at ændre personen til det, de ønsker.
Det er gratis at oprette en konto