I morgen vil jeg påbegynde min rejse mod øen Antigua. Jeg er rigtig nervøs, men jeg glæder mig stadig væk rigtig meget. En af de værste ting er at undvære min familie, i rigtig lang tid, men jeg ved jo at min far altid vil være der, for han sejler i en båd et lille stykke bag mig, men jeg kan ikke rigtig komme til at snakke med ham, for jeg skal klare turen selv, han er der bare for at sikre jeg ikke komme til skade, eller sådan noget.
Dag 1
Kære dagbog
Nu er det ved at være aften, og jeg har haft en fantastisk dag, det startede med at i morges kom jeg ned til havnen, hvor min familie, og nærmeste venner var der, for at sende mig af sted, jeg blev lidt ked af det, for jeg vidste der ville gå lang tid, før jeg så dem igen. Imens jeg sagde farvel, puttede min far og mor min mad, drikke og tøj i båden, hvor efter jeg tog af sted. Da det blev aften, sejlede jeg ind til en kyst, for at kunne overnatte.
Det er gratis at oprette en konto