Mit emne jeg har valgt, er psykiatrisk sygeplejerske med under emne spiseforstyrrelser. Jeg har valgt det her emne fordi jeg altid godt har ville arbejde med mennesker, og altid har syntes det har været spændende. Da jeg var yngre, vidste jeg ikke hvad jeg ville arbejde med, men altid har vidst jeg ville den vej i en eller anden form. Jeg har heller ikke selv været en af dem der har haft det nemmest gennem min barndom, og jeg tror også det har været med til at gøre at jeg vil den vej som jeg vil.
Jeg syntes det med at være psykiatrisk sygeplejerske er en rigtig spændende ting, og arbejde med mennesker der har det svært psykisk. Hvorfor er de endt der hvor de er, Og hvordan man kan hjælpe dem til at udvikle sig så de kan få det bedre eller blive helt raske. Og jeg syntes at det med at man virkelig kan gøre en forskel for nogle mennesker er en vigtig ting for mig.
Det er gratis at oprette en konto