Uddrag fra opgaven
VELKOMMEN TIL BLOGGENNNNNNN!I dag skal vi snakke om et dilemma, som jeg hørte på Mads & Monopolet i formiddags.Dilemmaet handler om Ditte, på 15 år, som går i 9. klasse. De er kun 18 elever i hendes klasse, og de har gået sammen siden 6. klasse. I begyndelsen havde de ikke det specielt godt sammen, men igennem 8. og 9. klasse har klassen virkelig fået et tæt venskab og sammenhold. Men da de var på lejrtur med klassen, blev der smadret en kæmpe fladskærm, og der blev lavet et hul i gulvet. Vandrehjemmet kræver nu en erstatning på 36.500 kr.
Få fri adgang for at læse hele teksten og downloade ubegrænset.
Få fri adgang