Først og fremmest vil jeg ønske jer et godt nytår, under disse omstændigheder. Vi har været gennem meget, først kom covid-19 og vi blev alle sendt hjem og skulle have hjemmeundervisning, efter covid-19 karantænen, kom vi tilbage på skolen, men med mange restriktioner, vi skulle holde os 1 meter fra hinanden og spritte og vaske fingre jævnligt, men det stoppede os ikke for at socialisere, vi skulle bare socialisere på en anden måde, end vi er vant til, så kom sommerferien og vi tog alle hjem og holde ferie.
Så efter ferien fik vi et nyt klasseværelse og 2 nye elever i klassen, men vi fulgte bare med ændringerne.
Jeg vil bare takke jer, for det bedste år nogensinde, og jeg håber vi kan have mange gode år sammen til langt ud i fremtiden, uden jer havde jeg ikke stået her hvor jeg står nu, og jeg sætter så stor pris på hvad i har gjort for mig gennem 2020, og jeg håber jeg kan gengælde den tjeneste i 2021, på en eller anden måde, om det så er ved at hjælpe jer alle, eller hvad end det er, så er jeg bare så taknemmelig for hvad i har gjort, og hvis jeg kunne spole tilbage ville jeg opleve det hele en gang til, i har virkelig gjort at jeg har haft det bedste år nogensinde, mange tusinde tak virkelig i ved ikke hvor glad jeg er for at være en del af jeres liv.
Det er gratis at oprette en konto