Så er endnu et år gået. Tiden til at ligge 2020 bag os, med alt hvad det bragte os: minder vi ikke glemmer, både godt og dårlige. Udfordringer som vi måtte tage op, både de tunge og de inspirerende.
Året 2020, er nok ikke helt det vi alle gik forestillede os.
2020 har været et turbulent år. Men det har også været et år, hvor vi har lært som mennesker at passe på hinanden, ikke bare de tætteste men alle nær. Vi har lært at passe på os selv og at stå sammen som et hold.
Der har været modstand og mange truffet beslutninger, igennem hele året.
Men på trods af det, syntes jeg nu alligevel vi alle er kommet helskindet igennem året. Selvom det har været mange udfordringer undervejs. Vi tager alle noget med fra 2020, om det er udfordringerne, konklusionerne, sammenholdet eller alle de ting vi har lært.
Det er gratis at oprette en konto