Det hele startede med jeg sad på mit værelse og spillede Computer med mine venner og så pludselig så jeg et meget skarpt lys, så lyst at det føltes som om at blive lyst i hovedet af en lommelygte.
Jeg gik stille hen til mit vindue for at tjekke om der stod nogen i haven, men det gjorde der ikke. Kl var 01:43 om natten og hele min familie lå og sov så jeg ville ikke vække dem, jeg tog tøj og sko på og hoppede ud ad mit vindue for at kigge lidt rundt. Jeg kiggede lidt i haven der var ikke nogen. Så besluttede jeg mig for at gå ud på vejen for at tjekke om der var noget, men det lignede det ikke der var nogen. Jeg kiggede ned mod markerne og der så jeg at der var noget der lyste ude på marken, jeg gik stille og roligt ned mod markerne med min lommelygte og kikkert som jeg have fået af min farfar. Da jeg gik ned mod markerne og kom tættere på, syntes jeg at jeg kunne se noget mere lys som om der var blevet placeret et diskotek midt ude på marken. Jeg turde selvfølgelig ikke gå hele vejen derned, så jeg lagde mig på en mark med udsigt over alle markerne. Her kunne jeg ligge med min kikkert og se hvad det var uden at skulle gå derned og måske dø.
Det er gratis at oprette en konto