Kære Elizabeth, jeg skriver til dig for at give noget information berette/fortælle dig om om, hvordan det står til, og om jeg overhovedet kommer hjem inde for de næste par år. Jeg ser næsten intet andet end propaganda plakater, der siger at vi skal kæmpe for vores fædreland. Jeg ligger nu ved Vest fronten mellem Tyskland og Frankrig. og Ffrem til krigen har vi ikke rykket os det mindste.meste, Damen da krigen startede, rykkede vi hurtigt ind i Belgien, hvor vi mødte hård modstand., så Bbegge hære blev nødt til at grave sig ned i skyttegrave. Jeg ved godt du ikke kan lide at høre det, men jeg skal nok komme tilbage i god stand. Det skal nok blive godt igen. En general for Vest fronten modtog besked her fra en time siden om, at Øst fronten ikke lå i skyttegrave og mistede mange mænd, fordi der ikke var nok forsyninger grundet antallet af mænd i hæren. Det er hårdt at høre om alle de tyskere, der ryger i slaget ved Somme. Vi her ved Vest fronten bliver bare nødt til at vente, og se hvad der sker. Elizabeth[NAVN B], det betyder altså ikke, at jeg kommer hjem. Det er en hård kamp, som jeg bliver nødt til at tage. En bunke massive artilleribombardementer og talrige fremrykninger af infanteri har allerede dræbt et stort antal af Vest fronten. Rundt omkring mig, og de andre soldater, ligger soldater livløse., og Nnogen lider. Derfor bliver jeg nødt til at kæmpe Elizabeth[NAVN B]. Jeg håber jeg kommer hjem, og ser dig igen og vores dejlige børn, men kommer jeg ikke hjem, skal du bare vide, at jeg elsker dig.
Det er gratis at oprette en konto