Det er nu snart 3 måneder siden jeg forlod eleverne på min gamle efterskole som jeg har været sammen med i et helt år. Et helt år. Det er mennesker der kender mig ud og ind, og har været en del af min hverdag om jeg vil det eller ej. At skulle skilles fra minder og mennesker og se pa? mens vi hver især går hver til sit, var en skræmmende tanke. Der er ingen der siger at man ikke ses igen. Men ikke at skulle se de samme mennesker i den samme hverdag er noget man lige skal vænne sig til. Heldigvis er denne forandring gået i en positiv retning. ISI er en af de større forandringer jeg har gennemgået, og jeg kunne ikke være gladere for mit valg. Jeg husker tydeligt da jeg var 13-14 år, og skulle vælge hvilken efterskole det skulle være. Jeg skulle vælge hvilken efterskoleskole jeg skulle få verdens bedste år på. Men hvilken skulle det være? Jeg vidste ikke hvilken efterskole der ville være den perfekte for mig om et år. Det var heldigvis det rigtige valg. Det fællesskab der opstår, også pa? så kort tid, er noget der ikke kan sammenlignes. Man er sammen alle timer i døgnet, og uanset hvor du er er der altid en person du kan vende dig om til.
Det er gratis at oprette en konto