At være i en familie på godt, tror jeg det ville sige at man er i en familie som passer på hinanden og elsker alle i familien, og at man kan kunne sige alt fx hvad der går en på eller noget lignende og man kan føle sig sikker og elsket og vis man har en dårlig dag så er det i orden.
Og man kan fx sige i sit hoved at hold da kæft jeg har en god familie.
At være i en familie på ondt, er at man fx lever en barndom hvor man er nødt til at blive hurtig voksen og at man fx skal passe sine mindre søskende, fordi ens forælder ikke kan tage sig af sine børn på grund af fx man er alkoholiker, eller man tager stoffer eller man har et psykisk problem som kan, gøre at man ikke kan passe sine egne børn, Eller bo i en familie hvor der er vold i hjemmet.
Det er gratis at oprette en konto