Jeg har læst en artikel som hedder ”Jeg vil ikke lave mad” skrevet af Parvin.
I den første del af artiklen fortæller Parvin om hendes familie.
Hun fortæller at hun har fire søskende, der alle sammen bor i Danmark med deres egne familier, og hendes mor er en fantastisk kok.
Hun er vokset op med dejlige middage omkring familien.
Selvom hendes mor er en rigtig god kok, og hun er vokset op med hjemmelavet mad, kan hun ikke lave mad til hendes børn og mand.
Hele sit liv har Parvins mor lavet mad, men hun kan ikke se sig selv i den rolle.
Hun har uddannelse i Danmark, hun har et arbejde, hun elsker hvad laver hun, men hun er rigtig travlt.
Parvin fortæller om hun kan ikke stå klar med varme retter, eller friske hjemmelavet madpakker for hendes mand og børn.
Det er gratis at oprette en konto