Jeg-fortælleren er en meget stille person, som ikke rigtig siger noget/snakker med andre. Han virker også som en der er interesserer sig for andres privatliv, efter som han lytter/hører hvad hans underbo Tina snakker om. Man finder også hurtigt ud af at han er en meget aggressiv person, fordi han overvejede at skrive et "slags" trussel brev til kommunen, over at hans underbo larmer alt for højlydt.
Tina er en meget højtråbene person, som ikke rigtig tænker over at der er andre i opgangen end hende. Hun er en person som nogle slags ritualer, for eksempel, hver gang hun finder sig en ny kæreste sker der det samme som der altid plejer at ske. Det starter med at de råber af hinanden, der efter hygger de sig, og så ender det med at de prøver at bolle. Men når det ikke går plejer det at slutte med at de kommer op og skændes over et eller andet ligegyldigt. Og når hendes kæreste så dropper hende, plejer hun at tude i flere dage, og begynder at høre Queen.
Det er gratis at oprette en konto