Da jeg var 12 år gammel, var mig og mine venner ude og hygge i Brøndby strand. Jeg havde ik så mange venner da jeg var lige flyttet ind i vores nuværende lejlighed. Mine venner og jeg var ude en dag og gå en tur gennem brøndby strand da jeg var ny, under turen var vi nede ved indkøb nings centeret. jeg mødte en masse af mine nuværende venner den dag. da vi stadig var små oppe i hovedet vælger vi at låne en netto vogn fra Netto.
Vi så en masse af muligheder i den vogn. vi kaldet den problem vognen efter dagen. Vi kører hinanden rundt i den vogn som det var en ny købt lamborghini. Det ender så med en masse af skader, vi brugte over halvdelen af dagen på at spille smart og det ender med en stor skade. vi fandt en stor bakke som vi vælger at bomba dere ned den. Som vi var urørlige, det hele var en fucking fed dag indtil jeg sætter mig i vognen. min ven skubber mig da jeg er den tungeste og accelerer langsomt. Da jeg var halvvejs ned af bakken drejer vognen mod højre side jeg rammer græsset og det fører vognen i et fuldt stop som der var en usynlig væg. Min krop fortsætter fremad og jeg lander med armen på et kloakdæksel som man ikke rigtigt kunne se på grund af græsset. Jeg styrter op af smerte og min arm er kommet til skade.
Det er gratis at oprette en konto