Jeg kommer sådan til at tænke på, hvor meget jeg egentlig er på instagram. Nu, hvor jeg tænker over det, er jeg faktisk på instagram hver dag. Det er nok ikke så godt at bruge så meget tid på sociale medier, men jeg har læst, at det også kan være godt, fordi der er mange spændende ting. Fx kan man se nye film, der har premiere og få inspiration til lækre madretter. Er der måske andre, der bruger lige så meget tid på instagram som jeg?
Hvad mon mine forældre siger til, at jeg bruger så meget tid på instagram, det tør jeg ikke tænke på. Jeg ved i hvert fald, at min mor bliver mega sur, da hun synes, at vi skal være sammen som familie i stedet for, at jeg ligger og kigger på min telefon. Hun er træls, men jeg kan også godt se det fra hendes synsvinkel, hun vil jo bare gerne have, at vi er mere sammen som familie og ikke er så asociale, som mange nok vil kalde det. Min mor vil også gerne have, at vi kommer ud og for rørt os fx cykle en tur, løbe eller gå, i det hele taget bare være aktiv og bruge ens krop.
Det er gratis at oprette en konto