Hvad synes I om reklamen? Den er virkelig gode, den fanger ens opmærksomhed, og man tænker faktisk over den. Og måske svar man på nogle af spørgsmålene
Hvorfor tror I, det var TV 2's reklame, der løb med prisen? Jeg tror fordi den rammer ens følelser, og der er mange forskellige mennesker i den alle typer
Hvilke følelser vækker reklamen hos jer? Kan den fx få jer til at ændre adfærd? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg kommer til at tænke på at hvor meget man dømmer folk over hvad de er. Eller hvordan vi er opdelt i så forskellige gruppe men kan stadig være ens
Efu model
E = Egenskaber – Hvilke egenskaber har produktet?
F = Fordele – Hvad er fordelene ved disse egenskaber?
U = Udbytte – Hvilket udbytte får forbrugeren af disse fordele?
Hvad er produktet i denne reklame? Produktet er mælk
Er produktet synligt eller skjult? Den er synligt til sidst men også lidt skjult da mælken blev først vist til sidst og der bliver talt om alt der handler om køerne og mælk men ikke selve produktet det bliver først i slutning af reklamen.