Uddrag fra opgaven
“ når vi udviser ansvar for andre mennesker, for verden og folket,handler det så i virkeligheden kun om os selv” den overskrifte var en af de ting [NAVN B] skriv i sin sidste stil,hvor hun kommer med mange overvejelser om livet som man så ka være enig eller uenig med hendes overvejelser om livet. og lige den her overskrift har jeg valgt fordi hun siger det her med om det i virkeligheden hele livet at man bare tænker på sig selv og om man egentlig kun hjælper folk få at få det bedre med sig selv det en af de
Få fri adgang for at læse hele teksten og downloade ubegrænset.
Få fri adgang