Uddrag fra opgaven
Stop dit brok leftBrokkeri er desværre efterhånden blev et rimelig normalt fænomen i dagens Danmark. Det er nærmest blevet et helt normalt at der altid er en person, der altid kan finde noget at brokke sig over. En der altid brokker sig. En der har svært ved bare at nyde livet. Brok har desværre altid eksisteret, men er i løbet af årene blevet mere udbredt. Brokker vi os fordi vi er kede af det? Er det fordi vi er jaloux? Er det fordi vi er i dårligt humør? Der er mange grunde til at man brokker sig… Jeg erindrer tydeligt
Få fri adgang for at læse hele teksten og downloade ubegrænset.
Få fri adgang