Uddrag fra opgaven
Med eller uden karaktere. I debatten om karaktergivning fortæller Sigrid Schmidt Hornhaver, at på hendes skole giver de for eksempel ikke karakter men at de får en bog, kaldes “vidnesbyrd” i stedet for, hvor man får forklaret hvordan ens lærer ser en som elev, hvordan man har klaret det igennem skoleåret og hvad man kan gøre bedre til næste gang. Jeg synes en mundtlig bedømmelse ville være fair og en bedre løsning i forhold til en karakter fordi at man med en karakter måske kan gå og have det dårligt med at tro man er den eneste med et 4
Få fri adgang for at læse hele teksten og downloade ubegrænset.
Få fri adgang