Uddrag fra opgaven
Er zoo ikke længere et sted for familien? Og mistrives dyrene i zoologiske haver? Debatindlæg Af: seba783b I. disse dage er der en masse i nettet og på medierne, om zoologisk have er et dårligt sted at tage hen med sin familie, og et sted hvor dyr ikke trives ordenligt. Mange mener at dyrene bliver behandlet dårligt, og at det er dyremishandling, at nogle af de dyr der rigtigt skulle være på f.eks. en savanne, at de skal være i et bur. Mange har den mening som går på at det er meningen, at alle skal have gode oplevelse i
Få fri adgang for at læse hele teksten og downloade ubegrænset.
Få fri adgang