Gys virker på mig på den måde, når nogle kommer lige pludselig på skærmen. Det lyden, der er gys for det meste, hvis man har hedest på så bliver man mere bange, end hvis man hører det i højttaler. Men man bliver ikke meget bange, fordi man ved, at man sidder på den bløde sofa og kan slukke filmen, hvornår man vil. Men jeg kan godt lige gyserfilm og jeg ser for meget. Og hvis man ser det for meget træner ens angst, så bliver det lidt nogle normalt og man bliver ikke længer bange som man gjorde før, følelserne man får, og måden man reagerer på når man ser gyserfilm, gør en klare og parate til den virkelige verden. Det er godt at blive mindet om at verdenen ikke er kun en blå himmel med skyer, når jeg går i en skov om natten følger jeg at det er nogen bag mig og når jeg kommer ud af skoven føler jeg at jeg er i sikkerhed, man kan også kalde det for gys når man spiller et spille og lige pludselig kommer en i hoved på en som man ikke havde set. Som bliver man bange/ forskrækket
Det er gratis at oprette en konto