Jeg løber mod stedet ”Rampe”. Adrenalinen pumper, og jeg ved, at jeg skal være klar til at skyde om lidt. Jeg kan høre terroristernes skridt omkring mig. Banen er Mirage, min yndlingsbane. Inferno er også god, men Mirage er altså den bedste. Jeg kan løbe igennem ”Rampe” videre til terroristernes startplads og dræbe dem bagfra. Hvis terroristerne har plantet bomben på B, kan jeg løbe igennem et sted, der hedder ”Kort” og dræbe dem. Det bedste er, når man får et hold, der snakker godt engelsk, men for det meste får man et hold, der snakker russisk, og som er vildt irriterende. Når jeg dræber alle fem modstandere i en runde, føles det rigtig godt, og jeg kan smage sejren. Det værste er at komme imod folk, der snyder og derved kan se igennem vægge. Når jeg har spillet godt, og opnår en højere rangering, bliver jeg rigtig glad. Nogle gange hvis jeg har spillet meget dårligt i noget tid, får jeg en lavere rangering, og det er vildt træls. Så kan jeg godt blive sur. Når jeg bliver skudt lige med det samme, kan jeg mærke vreden strømme igennem mig, og musen kan da godt få nogle slag en gang imellem.
Det er gratis at oprette en konto