Uddrag fra opgaven
Overemne: Identitet Delemne: Narkomaner Navn + klasse: [NAVN A] 8.B Fag: Biologi og samfundsfag Emnebegrundelse: Jeg har valgt at skrive om narkomani fordi det undrer mig at der er så mange der tager stoffer når det er så farligt. Når de fleste er startet kan de ikke stoppe igen der gør at de fleste ender med at dø af det. hvorfor gør man det? er det fordi en i ens mor eller far er narkomaner og man også selv ender med at bliver det. Jeg vil finde ud af hvad der gør at man starter og måske snakke med en
Få fri adgang for at læse hele teksten og downloade ubegrænset.
Få fri adgang