Uddrag fra opgaven
Det er Knud som er død Valg af sang: Jeg valgte “Det er Knud som er død “fordi efter jeg havde hørt alle sangene igennem, var det den jeg fandt mest interessant. Det var også lidt på grund af bogen “Ud med Knud” som jeg lige har læst Stemning: Når man lytter til sangen, vil jeg selv mene at stemningen er god. Det sådan en sang som man både kan høre når man sidder og laver noget vigtigt, men også en sang man kan synge højt med på. Da jeg hørte sangen igennem her i onsdags, mindede den mig helt
Få fri adgang for at læse hele teksten og downloade ubegrænset.
Få fri adgang