Uddrag fra opgaven
Mere skade end gavn? Af: [NAVN A] 9A, Hjerting skole Gennem årene er det blevet mere og mere normalt at folk køber økologisk i de danske supermarkeder men hvorfor, forstår jeg virkeligt ikke. De ekstra kroner man bruger på at ens kød eller grøntsager, kunne bruges på så meget andet i det lange løb. Nogle tilfælde gør det mere skade end gavn at købe økologisk. For eksempel når køberen køber økologiske bananer fra mellem og syd Amerika som skal fragtes over halvdelen af kloden og dermed pumper udledningen af drivhusgasser yderligere op. ”Dyrene er født til at blive slagtet og
Få fri adgang for at læse hele teksten og downloade ubegrænset.
Få fri adgang