Jeg var lige kommet hjem fra skole da min mor sagde, i aften skal I ikke lave nogen planer. Så sagde jeg selvfølgelig hvorfor og så sagde hun det er fordi vi skal hente en hund, jeg blev helt vildt glad fordi jeg ville super gerne havde en.
Da vi kørte, var jeg vildt spændt på at se den, og nu fik vi endelig en hund. Og det var lige om lidt der var kun 25 minutter, det var i Ørnhøj. Da vi kom, ville den ikke rigtigt snakke med os, fordi de tidligere ejer, ikke havde været søde ved den så den var selvfølgelig bange for hvad vi ville gøre. Efter lidt tid gik den stille og roligt hen til mig. Da den kom hen til mig, satte jeg mig ned til den og snakkede stille og roligt med den, der virkede den ikke bange mere. Den var gratis fordi de ville bare af med den, da vi skulle hjem gik den efter mig. Den ville ikke snakke med min mor eller min søster det var kun mig den ville snakke med. Så da vi kom ud til bilen, hoppede den op til mig og sad der indtil vi kom hjem. Da vi kom hjem, ville den ikke ned igen så jeg løftede den ind i huset.
Det er gratis at oprette en konto