Det er corona tid. Jeg sidder derhjemme og kommer nærmest ikke udenfor hjemmets fire vægge. Min hverdag i disse tider, ser sådan ud, jeg står op kl 7.55 og tager min computer og tænder for teams (det er et online program vi bruger i forbindelse med hjemmeundervisning). Jeg mangler motivation til at lave skolearbejde, jeg slæber mig nærmest igennem dagens undervisning.
Jeg sidder og tænker tilbage på tiden før corana. Jeg var ude og skate med gutterne hver dag, vi mødtes på Terminalen, som er et total fed skater hal. Ellers skatede vi udenfor, men er blevet alt får koldt. Og nu sidder jeg foran computeren og spiller spil med mine venner, hver eneste dag, dagen lang. Jeg orker ikke engang at tage tøj på. Jeg har nærmest bygget min egen hule på mit værelse, her har jeg isoleret mig for at undgå at blive smittet af corona. Det er fint nok at spille med gutterne hele dagen, men det bliver også lidt kedeligt i længden. Nogle dage er jeg heldig at få maden ned på mit værelse. Så at jeg slipper for at gå ovenpå. Jeg er også blevet færdig med alle serier i hele verden, fordi jeg ikke har en skid at lave.
Det er gratis at oprette en konto