Jeg havde det virkelig dårligt. [NAVN A] havde fundet en dame at gifte sig med. Jeg har aldrig nogensinde haft det mere forfærdeligt end hvordan jeg har det pt. Jeg føler at alt vender forkert, og at det aldrig vil vende sig om igen... Jeg føler ikke der er noget jeg kan gøre, føler mit liv er færdigt. Jeg ender jo som en på bistanden, hvis jeg forsætter på denne måde. Ingen til at redde mig, heldigvis har jeg masser af levetid endnu. Med det her arbejde bliver jeg slidt op, hader at tjene pengene, men elsker at bruge dem. Kan ikke få noget arbejde udover lærerinde for mindre børn føler jeg.
Jeg har ikke fortjent det her, jeg har fortjent et normalt godt liv og en god mand! Jeg ville så gerne have lavet en god familie med [NAVN A], men det var så kun mig der ville det, jeg hader mænd! Jeg troede virkelig på at han var min kommende mand, hvis ikke allerede min mand. Men næ nej. Jeg håber på en måde at vi kan finde sammen igen, selvom chancen nok er i minus. Eller han husker mig som den jeg var, og fortryder hans valg, så han kan lære lidt når jeg forhåbentligt er kommet videre. Jeg ved stadigvæk ikke hvad jeg gjorde forkert, siden han gik fra mig på den måde, kunne ikke se hvordan jeg havde fortjent det. Må vel have gjort noget der måtte skræmme ham, ved du det kære dagbog?.. Han valgte ligefrem en anden kvinde i stedet for mig, jeg er så færdig, jeg græder og græder dag og nat. [NAVN A] havde en fast plads i mit hjerte, det tror jeg desværre er der permanent, forhåbentligt er jeg også i hans. Jeg forbliver dog nok jomfru og ender i graven alene.. Så ønsk mig meget gerne, lidt lykke og held fremover dagbog. Det har jeg i hvert fald brug for! Eller også skulle jeg bare glemme dagen i morgen og sove foreviget, GODNAT!..
Det er gratis at oprette en konto