Folk der siger det er bare corona har ingen respekt over for menneskeheden, og deres viden og færdigheder. Og det glæder alle i aldersgrupper. Man producerer slim i masse vis og får ødelagt sit lunge væd. Men fra situation til, betingelse til betingelse.
Øst og Vest
Folk valfarter i øst og vest, og det er specielt de unge. Jeg forstår ikke man kan holde afstand, og ikke være forsamlet mere end 10 personer. Der er nok en grund til, at der er disse retraktioner i Danmark. Man burde da som 14-årig vide, at du kan, bærer smitten. Og måske smitte andre mennesker, som ikke har et godt immunforsvar. Det gør også ungdommen lidt til grin, at man ikke kan forstå alvoret i virussen. Hvordan kan man få sig selv til at tage, og samles mere end 10 personer. I en båd og på en blodbane og det var før de nye restriktioner. Og når folk de klager over, at man hører om covid-19. Det jo, fordi folk ikke forstår det. Der er mange som er bekymrede. Dagligdagen er sat i stå i en tid, hvor foråret er på vej. Vi har lyst til at springe, ud i foråret sammen med alle dem vi kender, i stedet er vi blevet isoleret i vores små hjem. Jeg tror, at alle danskere har mindst en skrøbelig eller ældre person i deres omgangskreds, som de tænker på og gerne vil passe på.
Det er gratis at oprette en konto